Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Rabu, Ogos 19, 2015

How You Know Me?

mak tarbiah aku hari tu.

mak kata "orang kenal awak sebab perangai awak"

aku "perangai kita? apa perangai kita?"

mak " adalah orang tu kata "ooo aimi yang suka merajuk tu ye" mak nak bagitau awak ni supaya awak ni kenal diri awak"

aku 'oo.. okey. i accept that tapi itu perangai kita yang mak dengar. bukan perangai kita yang mak nampak. tapi mak taulah kita kat rumah buat tabiat lain  kat sekolah habitat lain. kita dah lam tak buat benda merajuk tu"

mak "ye ke. i know ypu betterlah"

aku " oke"

so my mak said people know me by my behavior and it is sulking. is it true that i'm always do that behavior?\

okay, my mak know me better.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan