Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Rabu, Ogos 19, 2015

Exam

Exam

Untuk pengetahuan kau aku batch pertama jadi experiment PT3.

Kabut gila bila dapat format PT3 masa pertengahan bulan 7. Sekolah aku lambat sebab pedalam. Nak diingatkan balik, pergh! Tak nak ingatlah.

Dan keputusan keluar bulan Dis. Keputusan aku tak teruk dan tak hebat sangat. Oh ye, PT3 ada 11 Subjek.  dan PMR cuma 9. Jadi kau bayangkan nak score straight 11 A tu macam mana?!

Dan aku tak pindah sekolah baru, masih setia kat sekolah ni.

Tapi tu exam last year. Exam this year! Ada exam jugak ke form 4?

Aku ambil S.M.A. (Sijil Menengah Agama).

Agak  stress jugaklah. (sangat) sebab exam ni banyak guna memory card dalam kepala ni. Bayangkan, nak save kat kepala  98 GB tapi memory card 23 GB je. Rosak kepala aku!

Tapi, try lah. Kalau lulus ye ALHAMDULILLAH dan kalau gagal ye INNALILLAH...

so, i hope pray for me eh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan