Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Selasa, Ogos 25, 2015

Bila diri dah kena

macam aku cakap sebelum ni, orang kenal aku sebab aku ni cepat merajuk, pemarah dan cepat sentap.

Mak kata " Orang yang cepat merajuk ni, kawan kawan dia tak suka. Diorang tak selasa bila ada kawan yang cepat sentap ni. Mengengkelkan"

Aku fikir tu pandangan mak semata mata tapi bila dah kena kat batang hidung sendiri...

Memang annoying gila ada kawan yang cepat sentap ni! Fikir kita nak pujuk dia? fikir dia istimewa sangat nak dipohon kemaafan? Tolonglah! Benda kecik je pun! Annoying tahap dewa abadi!

so, sekarang aku dah faham macam mana perasdaan orang yang ada kawan yang mudah sentap.

aku muhasabah diri (ececeh):

"Jangan Cepat Sentap, Merajuk dan Sensetif Sebab Orang Tak Suka. Nanti Orang Rasa Meluat dan nanti Orang Benci"  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan