Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Selasa, Ogos 25, 2015

Aku Si Pemarah

Aku cepat marah,. Aku cepat bengang. Darah aku cepat menyirap sampai ke hotak tapi.. aku tak boleh luahkan kemarahan aku. Aku tak tau kenapa. jadi aku express kan secara aku "sentap&merajuk"

Tapi mak selalu kata " Luahkan kalau marah. kalau simpan, sakit hati tu. Mesti tak tenang nanti. Asyik fikirkan benda tu balik"

Jadi aku pernah buat langkah untuk meluahkan kemarahan aku. tapi, cara aku salah...

Aku menyesal pulak bila tersalah guna step tu. Aku jadi takut nak guna step tu lagi.

Jadi sampai sekarang bila aku marah aku pendam. entah berapa tinggi darah tinggi aku ni. Stress memanjang. Agak-agak aku boleh mati awal.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan