Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Isnin, Disember 17, 2012

Salam

Hai, Assalamualikum. Maaf saya dah lama tak tulis catatan di blog ni. Kenape? Sebab saya asyik ber-facebook. And now, for me facebook is boring. Nak chat, tapi dengan siapa? Saya ni bukan jenis yang sosial. Kalau ada orang ajak chat pun, saya jawab sepatah dua perkataan saja. Sebab tak tau nak jawab dan tanya apa... Mak selau tanya "Emy bila nak tulis cerita kat blog? Sunyi je blog Emy tu". Dan saya jawab " Nak tulis ape pun tak tau la mak -_-". Dan saya pun nak mula aktif balik la macam dulu, kot?. Doakan supaya saya terus aktif untuk menjadi blogger girl!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan