Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Khamis, Januari 14, 2010

Kenapa seronok duduk depan dalam kereta



Tahun 2010ni bila Emy dah masuk tahun 5,Kak Ira masuk sekolah menengah,Emy pun duduk sebelah Mak dalam kereta,sebelum ni kena duduk belakang,sebab siapa yang lebih tua kena duduk depan.Dulu Kak Tiqah duduk depan,paling lama sebab Kak tqah paling tua,bila Kak tiqah sekolah menengah kak Tina pulak kat depan,bila Kak Tina sekolah menengah Abang Ejat pulak duduk depan,bila Abang Ejat sekolah menengah Abang Eman pulak duduk depan,lepas tu bila Abang Eman sekolah menengah Kak Ira pula duduk depan. Paling akhir Emy,dekat belakang dah tak ada orang sebab Emy dah tak ada adik,tapi ada adk saudara namanya Farah tumpang kereta mak sebab mak dia sekolah lain.

Best duduk depan sebab kita boleh jaga radio,selama ni Kak Ira saja yang control stesyen radio,kali ini Emy.Lepas tu Emy boleh kejutkan mak bila mak ngantuk.

4 ulasan:

  1. Tahun depan Emi bawak kereta sendiri...he..he..

    BalasPadam
  2. Mane boleh Ck Lah baru umur 12 tahun nak bawak kreta .Kereta sendiri tunggu masuk kolej la.

    BalasPadam
  3. Bawak kereta sorong sendiri, tolong mbah dok kutip bijik sawit yang tercicir masa orang nyelop

    BalasPadam
  4. Emi nak tengok gambar anak Eimou tak....pergi blog Nuha!

    BalasPadam