Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Selasa, Januari 05, 2010

Petang yang sunyi..............

Petang ni balik-balik sekolah Mak dan Kak Ya tak ada,Mak hantar Mbah lanang ke kelinik gigi,Emy lapar tapi Emy makan roti,Emy kena berdikari sebab dah masuk tahun 5.Emak nak tolong Mbah sebab dulu masa kecil Mbah dah tolong Emak.Bila dah malam Abah dengan Abang Eman pergi masid sembahyang Isya'.Emy duduk sorang-sorang kat rumah,lepas tu Emak balik, bawak durian,Emy tak lah rasa sedih lagi sebab Emy memang suka durian.

4 ulasan:

  1. Naqib orang pertama makan durian embah musim ini....

    BalasPadam
  2. DULU MASA USTAZAH KECIL LAGI...SELALU TUNGGU MUSIM DURIAN TIBA, SEBAB BILA MUSIM DURIAN MBAH ANANG DENGAN EMBAH WEDOK EMY MESTI DATANG RUMAH USTAZAH BAWA KAN DURIAN...MASA TU BARULAH USTAZAH DAPAT MAKAN DURIAN TU....

    BalasPadam
  3. Pak Mil mbah telefon Emy bila nak balik? duarian dah nak habis Naqib makan,lepastu Emy pegilah rumambah.Lepas tu Emy pun pegilh ala banyak lagi.

    BalasPadam
  4. Sakarang mbah nang dah tua dah tak boleh nak anta ustazah datang la kat sana mbah dokpun tak da teman

    BalasPadam