Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Ahad, Januari 31, 2010

Selamat pengantin baru Abang Hasan

30hb Januari,Emy sekeluarga menghantar abang sepupu iaitu abang Hasan Ashaari b Ismail menjadi pengantin,isteriya orang Banting Kelang,Abi Abang Hasan bernama Ismail,dia adik Emak,semua adik beradik Emak ada,semua 10 buah kereta,sepupu Emi semua ada tapi tak puas jumpa sekejap sangat.Dalam gambar kelluarga Emu bergambar dengan pengantin,nampak tak Abang Ejat,dia kena jadi pengapit,orang ingat dia tu pengantin



gambar ni Emy ambik dari facebook kak Tina,dia yang pakai baju hitam tu

1 ulasan:

  1. Selamat pengantin baru Emy...eh silap...abang Hassan!

    BalasPadam