Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Jumaat, Februari 05, 2010

Misteri......



Malam tadi malam jumaat Emy pergi rumah embah(Emak sebelak abah)dengan Abang Ejat.Semasa Emy naik motor lalu tepi rumah putih Emy dengan Abang Ejat nampak.....ada orang naik basikal pegang touchlight. Abang Ejat dengan emy tengok lepas tengok sampai belakang tiba-tiba orang tu...... takde!!!!Itulah namanya .Misteri.
Korang rasa tu ape????

4 ulasan:

  1. Hai emy,acik maya ni.Sekarang acik maya pun dah ada blog anje yang buatkan.Entah2 yang pakai baju putih tu han......tu!!!!!!!!!BYE2

    BalasPadam
  2. orang tua itu dah matikan lampu touchlight dia..

    BalasPadam
  3. Hai cik maya,welcome.
    emy tak berani nak kata....agaknyalah....

    Cik Maya dah nak dapat baby ye?

    BalasPadam
  4. Ustazah,tapi orangnya dah tak nampak,abang ejat pun kata....

    BalasPadam