Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Isnin, Januari 04, 2010

Pemergian Guru & Kawan

Semalam hari pertama Emy sekolah tahun 2010.Tapi Emy tak seronok lah kat situ sebab seoranag kawan rapat Emy yang bernama Puteri Norakmal Farah Haziqah bt Megat Pauzi, dah pindah sekolah,sebab dia ikut mamanya Cikgu Haslina pindah kat SRK Khir Johari, tapi Emy ramai lagi kawan ,Emy kena kawan semua orang jangan asyik seorang sahaja. Sepatutnya Cikgu Haslina akan mengajar Emy BM tahun 5.Lagi sorang guru yang pindah Madam Norziatul Syima,sepatutnya dia ajar Emy BI,sedihlah juga sebab kedua-duanya guru yang bagus.

Tapi ada 3 orang guru baru yang datang,Emy belum kenal sangat,harap-harap semuanya guru yang baik. Seorang tu kawan kakak Tiqah,kenapalah Kak Tiqah ngajar di Johor,kalau di kawan Sabak Bernam kan best.Dalam kelas ada budak baru pindah,dia lelaki,badannya besar sangat,datang-datang dah kena lantik jadi ketua kelas. Harap harap baiklah budaknya.

Ini gambar Haziqah dan adiknya Puteri Norakmal Fahkhira

Tiada ulasan:

Catat Ulasan