Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Jumaat, November 20, 2009

Emy Demam


Semalam Emy mula demam tapi Emy demam masa petang je.Kalau pagi batuk& selesema.Emy rasa tak selesa,tapi Emy selesa sikit sebab mak belikan Emy mainan.Lepas beli mainan emy pergi sekolah petang,Emy demam lagi Emy punya muka monyok je.Ustazah Saniah tanya.
Ustzh Saniah:Aimi kenapa muka monyok ni,demam ke?
Emy:Taklah... mana ......ade.......
Emy terus pegi kelas.Pastu kat masjid Emy rasa macam nak pengsan tapi Emy cuba bangun.Tapi masa kat rumah Emy main mainan yang mak kasi tadi Emy rasa selesa sikit,macam tak rasa demam dah.

5 ulasan:

  1. Ala ciannya penakan ckLah yang cute ni...demam eikkk!!!


    Tak apalah Emy...boleh kurus sikit...hi..hi..hi...

    BalasPadam
  2. Mainan apa yg buat jadi selesa tu...

    BalasPadam
  3. Mainan yang jadi delesa tu Permainan Monopoly

    BalasPadam
  4. ooo senangnya ubat demam emy...dapat mainan terus baik...tak pe amy kene banyak sabar..Tuhan bagi kita demam supaya kita selalu ingat kat Dia...

    BalasPadam