Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Jumaat, November 20, 2009

Emi di tinggal lagi

Esok Emy kena tinggal lagi.Emak dan Abah ke Kelantan ambil kakak,lepas tu terus ke Johor tempat sekolah baru kakak,hari Isnin atau Selasa baru balik.Emi di rumah dengan Kak Tina,Kak Tira dan Abang Eman.Tapi tak apa Emy dah besar,dah pandai berdikari,nanti bulan Desember umur Emy 10 tahun,tentu dah besar.Kakak pun anak mak juga,masa ni mak nak tolong kakak.Lain kali tolong anak yang lain pula.



2 ulasan:

  1. NAH:0-
    berkata...
    yes,Emy memang dah besar.Lagipun Emy dah pandai masak roti telurkan,so janganlah sedih2 tak comel lah:)Emy kirim salam dkat kak Ira ye.Cakap dekat dia kalau free tepon kite tau.:-)wasssalam....

    BalasPadam
  2. Kak Ira masa ni tak ada kat rumah,dia ikut kakak,kawankan kakak di sekolah baru kakak,kakak bertugas masa cuti,minggu depan baliklah

    BalasPadam