Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Jumaat, Oktober 09, 2009

Solar System


Teacher Fizun kursus so kite orang tak belajar sains, mak masuk, mak gantikan pastu emy belajar solar sistem ,ada 9 pelenet yang kite dah belajar,2 lagi tak de dalam buku teks tapi. ...kite kena hapal tapi kalau tak hapal kite kena buat clue .

My Very Elegant Mother Just Serve Us Nice Porridge

Marcury Venus Earth Mars Jupiter Saturn Uranus Naptuna Pluto

7 ulasan:

  1. pandai ah emi... :)

    BalasPadam
  2. ala pandainye emy..tp spelling emy kna betulkn sikit tau..

    BalasPadam
  3. Kak ielah
    Mestilah mak yamg ajar 1 hari habis belajar pasal Solar System

    KakDee trime kasih bagi tau emy dah betul kan

    BalasPadam
  4. apa la spelling pun salah.lain kali suruhla ira cek dulu

    BalasPadam
  5. isk2.. tak baik adik beradik bergaduh... ;-)

    BalasPadam
  6. hi emi I just know that you have made your own a blog by your mother's hard disk. Anyway nice blog....keep it up!!!!

    BalasPadam
  7. Kak Ya
    Hek elleh Ya belagak pulak...:(

    Pak Mil
    Gaduh2 mesre la Pak Mil

    Nuha
    Tanks datang blog Emy.Dah berapa minggu dah Emy hantar Komen

    BalasPadam