Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Khamis, Oktober 08, 2009

Kaki Emy Sakit

Semalam hari Rabu ade gerko Emy kene lari 100 meter nak sukan katekan Emy dapat no 4 antara 4 oran tempat pertama Ainn kedua Najiha ketiga Farhanah.Sampai rumah kaki Emi sakit lepas tu malam Emy pergi ruman Embah, kena urut sekali macam kene cucuk dah la sakit nye kat peha,emy rasa macam nak nak nangis je.Balik rumah laptop mak tengah on Emy pun Ambik peluang bukak blog.Cepat2 nanti abah marah ok selamat mlm.Assalamualaikom.

4 ulasan:

  1. alala..kesian emi..sapu ubat kat kaki tu ek..

    BalasPadam
  2. KakIla & KakDee
    Embah dah urutkan mestilah ok

    BalasPadam
  3. bgusla emy embah dh urut ok ckit kan..take care tau :D

    BalasPadam