Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Sabtu, Januari 21, 2017

kawan lelaki

Kadang kawan ni susah jugak la, lagi lagi lain gander ni. Senang cakap aku kurang percaya lelaki kecuali ABAH je (even my brothers) yang aku percaya.

Okey, aku bagitau sikit je. Dia dulu ok orangnya. Nakal budak laki lah. But one day dia melakukan jenayah terhadap kawan aku (p/s: bukan gangguan gander). Something with stealing something.

Since that, aku marah gila dgn dia. HAHA, macam biasa overreact aku. Aku block number dia, insta dia dll yg kena mengena dgn dia. (gaya macam putus cinta). Aku marah sbb benda yg dia buat tu tak munasabah. Bila tanya tak nak mengaku, menipu lebih gila.

Gila aku tak marah.

Sampai satu masa, dia dh menyesal. Dia senyap tak buat apa2.

Next year, tetiba kitorang jadi kawan balik. Aku dh takde problem nak gurau dgn dia. Macam dah lupa jenayah dia dulu.

Tapi aku rasa, dia masih lagi terasa dengan aku. Sbb ada masa dia tunjuk yang dia tak suka aku lepak ramai2 dgn dia, chat kat whatsapp group. Aku nampak.

Salah aku jugak. Aku tak pernah mintak maaf kat dia sbb over pasal benda lepas tu. Padahal dia mintak maaf kat satu kelas.

Haih. Entah la, aku tak tau nak buat apa. Selagi dia tak cakap betul2 tak selesa berkawan dengan aku, aku kawan je lah dgn dia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan