Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Isnin, Mac 14, 2016

Tarbiah Sentap

Dia tarbiah kita. Tapi dia sentap kita. Hmmm... Best.

Tapi kalau nak TARBIAH SENTAP sangat, ada adabnya. Seeloknya (kalau bagi aku lah, aku ni tak alim mane. takat lulus SMA je), kau jangan mention nama kalau kau buat benda tu public. Kalau kau nak tegur yang khas untuk dia, sila PM. Kalau tak, apa guna watsapp buat private message. Insta dengan twitter pun dah ada direct message.

Hmmm....

Jaga hati orang jugak. Orang ada hati lagi walau dah dicuri dengan pakwe/makwe. Hiks

Siapa yang ber makwe pakwe, saya nak pesan. Pergilah masjid, bertobat nasuha binti insaf.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan