Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Isnin, Mac 14, 2016

Selfie

Haaaaa

Fenomena. Aku malas nak sentuh, tapi aku nak pegang.

Siapa suka selfie? Angkat ibu jari kaki. Yeahhh

Hmmm. Seronok selfie? Aku?

Err. Ntah. Tak pernah buat. Kalau buat pun sebab terbuka front camera (hiks).

Tipu tak pernah buat, cuma tak pernah post kat social media. Bahaya bin bala. Sebab orang lain yang tak kenal kau tengok muka kau dulu sebelum sempat bakal suami kau yang kau tak kenal tu tengo muka kau.

Hmmm

Tapi aku lagi tak suka.... Orang berniqab.... Dia selfie. Kau faham tak?

Orang berniqab selfie.

Dah tu je.

Bye. Selamat Hari Raya 2045.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan