Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Isnin, Mei 27, 2013

melukis apa?!

Hobi.

Saya ada hobi. Hobi saya--------->MELUKIS


Melukis apa?

Animasi? Manusia? Abstrak? Alam Semula Jadi? Atau.....

Entah.... Saya pun tak tahu saya ni melukis apa...

Apabila kawan-kawan bertanyakan tentang hobi saya ini, mesti mereka akan bertanya:

"Eh! Ko suke lukis ape?" tanya Si Tipah Meletop
"Apa-apa je" jawab saya selamba.
"Ape-ape tu ape? Ko lukis ape je?" tanya Tipah lagi
"Erm........................................."

Tak tahu nak jawab apa. Hei......

Kadang-kadang saya lukis orang. Kadang-kadang saya lukis kartun, tak pun baju.....

Tadi saya baru saja belajar melukis animasi daripada http://www.easydrawingtutorials.com/.

Senang jugalah nak faham dan belajar daripada sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan