Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Khamis, Oktober 28, 2010

Mencari Serai

Satu hari,mak panggil Emy.Mak suruh Emy ambik serai belakang rumah.Mak kate nak buat rendang,so mak kasi pisau kat Emy.Lepas je Emy kaluar dari pintu blakang.Wow so amazing.Emy jumpe tempat ni....

Eh mane serai?Macam tak percaye,pokok2 semue bercahaye.Emy gosok-gosok mate,betul ke ni.Pastu Emy lari sane sini macam kat alam kayangan je.Emy terus lupe tantang serai tu.Emy rasa macam princess betul!!!.




Tibe-tibe abah kate jom balik.Alamak kacau la abah ni orang tengah berimaginasi.


Siape tahu Emy sebenarnye kat mana?.

3 ulasan:

  1. kat alam i-bunian ha ha ha.

    BalasPadam
  2. Tok,
    hi hi hi,lawak lah.

    BalasPadam
  3. Umbuuuut...
    Mayang ku umbuuuuut....



    ...eh...siapa nyanyi tu?

    BalasPadam