Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Ahad, Disember 06, 2009

Malam Tadi

Malam tadi kak Tiqah telfon.Dia kata "kalau Emy ikut Akak kat Felda Lingiu best malam-malam nak tidur tak pakai selimut pun tak apa,sebab rumah akak kat atas bukit.Nanti kalau nak tengok tv tak yah lah merebut".Tapi Emy takut sebab Kak Ya kan masetu dah pernah iut akak,Malik rumah dia cerita kat Emy katanya"Emy nak tau tak kalau malam bawah bukit sana dekat hutan setiap malam anjing menyalak",KakYa cite macam tu Emy takut lah.

4 ulasan:

  1. Nah;0
    berkata....
    Emy,kak ya dah balik ke?dia apa citer sekarang ni?tau2 senyap aja.Kalau dia ada,cakap kita ngan kawan2 yang lain kirim salam tau.Emy cute Hari ni hari jadi Emy kan 7 Dic 2oo9.So wish your good and always happy.:)

    BalasPadam
  2. Happy birthday Emi. (Kakak dah wish kat facebook sebenarnya.)


    Kalau betul nak ikut, jom la ikut masa lepas kenduri Kak Ina tu.

    BalasPadam
  3. hehehe sek kak ina kt felda bukit besar..dkt dgn kak tiqah.hehe..tkpe,teman je kak tqah tu ok :D

    Kad dh smpai umah?jmptla satu family dgn kenduri kak ina ek..hihi :D

    BalasPadam
  4. Kak Izati,thank

    Kak Tiqah,thank,mak kata kalau na ikut kakak,nanti kakak belum ada gsji nak bagi makan Emy,

    Kak Ina,nantilah kalau kak Tiqah ajak emy pergi.

    BalasPadam