Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Sabtu, Disember 05, 2009

Hari Lahir Emy


Yang ni Masa emy sambut hari lahir yang ke 5


Yang ni pulak masa emy sambut hari lahir yang ke 4

Isnin ni hari jadi Emy yang kesepuluh.Emy tak tau lah sambut ke tak,tahun lepas Emy sambut kat Rumah Mbah Wedok sebab tahun lepas Emy sambut masa raya haji birthday Emy sambut dengan Mbah Wedok sekali.Dua tahun lepas sambut masa kak Zura kawin.Tiga tahun lepas pulak sambut ..langsong tak.Tapi tahun ni Emy rasa biasa je sambut tak sambut biasa je.Yela kan tahun depan masuk darjah 5 kan dah besar jadi tak boleh merajuk.

2 ulasan:

  1. Nah;0
    berkata..
    cutenye Emy.Rasanya kalah teddy bear yang ada dekat rumah Emy.Kalau taruk riben dekat rambut lagi cute tau.So tak terlalu lambat dan tak terlalu cepat lah kita nak ucapkan ~HAPPY BIRTHDAY YG KE 10~to Emy.Sorry lah tak ada hadiah..:'kalau lapang bukaklah blog kita ye...

    BalasPadam
  2. Terima kasih Zati.Ala tak yah kasi hadiah pun tak pa.

    BalasPadam