Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Sabtu, Disember 12, 2009

Anak-anak buah



Budak-budakni namanya Najwa dan Jumma(wawa dan umma)dia panggil emi Cik Emy sebab Emy panggil ayah ngan ibu dia Abang Ajik dan Kak Miza,sebab emak abang ajik kakak abah Emy.Masa cuti-cuti wawa&Umma kena hantar rumah Emy tiusyen,kadang mak ajar,kadang kak Tina kadang Emy.bila dah 1jam belajar kita orang makan,wawani tak berapa suka makan tapi bila makan dengan Emy dia makan banyak,tu pasal Kak Miza suka Wawa makan ngan Emy.lepas makan study lagi laps tu main masak-masak,dia orang tu suka aje arahan Emy.

Hari Ahad ni 13/12 keluarga Emy ngan keluarga Wawa akan ke Cameron Highland,kita orang nak tidur sana. Selamat Cuti-cuti Malaysia

3 ulasan:

  1. Ai..Emy masih suka main masak-masak ye?

    BalasPadam
  2. Hihihi ala kadang2 je dah bosan tak tau nak buat ape.

    BalasPadam
  3. hai aimy...ini wawa.kita org dah baca blog Cik Aimi.....kena lah update dan upload lagi

    BalasPadam