Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Isnin, Mei 15, 2017

Future where are you?

Aku baru sembang dengan family aku pasal kos dan university yang aku dapat.

Abah happy, because he really want me to learn arabic even its not the main course

Mak be like "apa prospek pekerjaan bila ambik kos itu? Cuba emi fikir...."

Abang ejat "emi pergi tempat saiful nang tu. Cari duit, lepas tu isi upu lagi"

Atira "ha ah mi, itu pun kalau ko fikir pasal duit lah" "mi, cuba ko tanya diri ko, ko ni masuk u tu sebab nak orang kata kau hebat sebab masuk u ke sebab ko nak belajar benda tu"

Aku "tapi peluang ni sekali je kot, kalau emi push insyaAllah prospek pekerjaan emi besar" "mak kan memang dh berhubung dengan prihatin tu, jadi peluang untk belajar kat SNAP tu agak panjang

But no one want to hear my thought.🙂

Tiada ulasan:

Catat Ulasan