Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Khamis, Februari 16, 2017

Talk

Lately, aku selalu pergi sekolah, bagi talk kat budak.

Aku bukan buat motivation talk (sbb aku sendiri takde motivation). Aku bagi talk pada budak ict.

Cikgu selalu cakap dengan aku, budak budak ni makin malas nak buat kerja. Kira aku bagi diorang motivation macam mana nak kerja kat ict.

Tambah tambah lagi sekarang diorang tengah join video competition. Selalu aku sorang je yang masuk (masa sekolah dulu lah). Sebab aku dah habis sekolah, sampailah turn diorang pulak.

Tapi, seriously diorang langsung tak tahu nak buat production dan video macam mana.

Sebab tu aku tak habis habis ulang alik pergi sekolah.

Pagi pergi kelas jahit, petang buat kelas video.

Cikgu pula alhamdulillah bagi aku upah. Tapi aku kena kerja lagi lah. Aku kena buat video koprat sekolah pulak.

Takpe, yang penting aku dapat upah. Tak macam aku kerja dengan Tira.

Penat penat aku perah otak nak design banner, logo dll assingment dia, satu sen dia tak bagi!

Tak guna.

So, aku sangat penat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan