Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Sabtu, Jun 11, 2016

Outside vs Inside

Mak hari tu cakap

"mak jumpa kawan sekolah rendah emi dulu, makin cantik dia. lawa puteh"

ok saya tak lawa, tak cantik dan tak puteh.

aku akui budak tu mmg cantik lawa puteh dari sekolah rendah lagi. tahniah.

untung org cantik lawa puteh ni. Sbb boleh dpt pujian org, boleh dpt stalker, boleh dpt pakwe. Kan?

aku tak maksudkan semua org yg cantik lawa puteh. several of them je.

bila yg tak lawa tak cantik tak puteh pulak dapat maki, dapat haters, dan dpt?

why people so judgemental ha? cantik is not forever. Lawa is not selamanya. Puteh ...  sometimes its can forever with His power.

but the thing that i want to tell ya is do not judged the outside before you can see the inside (i mean her/his kindness, loving, respect, brave).

cause sometimes its beautiful outside but busuk hati inside.

and sometimes its ugly outside but cantik lawa puteh inside.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan