Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Sabtu, November 15, 2014

BBQ

malam tadi buat bbq kat rumah bihah. best dow! lepastu aku tidur rumah bihah, bajet-bajet buat slumber party katanya. perut penuh!

part yang tak boleh blah, masa kitorang nak buat mashed potato. masa nak buat kuah dia, kecoh satu dapur. start dari masukkan butter sampai masukkan kuah kat bekas.

kuah dia ketul-ketul sebab kitorang (bihah, aku, aida, izzati alia, bibah) masukkan tepung jagung banyak gila. kuah dia jadi pudding? kot? tapi sedap! rasa macam mashed potato kat KFC gitu.

malam pulak, perghh! bako-bako ayam dengan daging! mak bihah yang perapkan.

cakap pasal mak bihah, pergh! sporting habis. yang best nya, dia ingat nama aku! Wee~~~

okey tu ke cerita aku. Adios!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan