Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Isnin, Julai 04, 2011

Ragam Budak Ngaji

Ada beberapa orang yang mengaji di rumah Emy.4 lelaki,2 perempuan.Perempuan tu adik-beradik Rabiatul Adawiyah 8 tahun dan Rabiatul Rasyada 6 tahun atau pon Kak Yong dan Kak Ngah. Lelaki pulak Fareez 7 tahun,Azreen kawan sekelas Emy,Aiman adik Azreen 11 tahun dan Arol 13 tahun.





Seperti biasa, setiap malam MAK semak Kak Yong dan Kak Ngah mengaji. Emy pula semakkan Fareez. Selesai Emy semak Fareez ,Azreen and the geng pun datang.MAK semak Arol dan Aiman. Manakala Emy semak Azreen,sedang Emy menyemak Azreen, tiba-tiba terdengar satu bunyi.
"Proooootttt!!!"
Semue orang terkajut, "bunyi ape tu?" Emy tertanya di dalam hati. Rupanya Fareez terbuang angin ataupun terkentut. Semue gelak sakan,sampai Azreen lupe mane yang die bace.Terpaksalah die baca semula.

Jadi janganlah kentut sesuke hati. Kalau dah tak tahan pergi tempat yang tersembunyi dan rase bersalah sikit. Fareez dah kentut gelak guling-guling dan buat muke tak malu pulak tu.







ALAHAI FAREEZ..........

2 ulasan: