Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Rabu, Jun 29, 2011

Sukan di SKTJ 2011 kali ke 23

Ahad ni Emy ada Sukan dwitahunan. Huh penat betullah berlatih,tapi lagi kesian kat SK Kg. Banting. Sebab diorang sukan time 9.Julai tapi berlatih dah mula minggu lepas. Padahal Emy baru minggu ni nak berlatih sukan.Emy wish sangat dpt kalahkan rumah kuning sebab Emy x berape suke kat rumah kuning.

Selain sukan Emy pun masuk Pertandinagn melukis gunakan paintbrush Jumaat ni dalam Karnival Pendidikan Sabak Bernam di Dewan Sri Bernam,Sungai Besar , mereka yang jadi wakil sekolah ialah:

Tahap Dua

Zulfa Raihana tahun 5
Nurul Aimi Anis tahun 6

Tahap Satu

Siti Nur Haslinda tahun 3
Nur Hafizah tahun 3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan