Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Isnin, April 04, 2011

Internet kat SKTJ

Hari ni Emy masuk makmal komputer.Emy dapat buka blog.So Emy pun tulis lah blog. Yesterday, Emy frust sangat sebab Fazlin asyik marah Emy je,Dia ingat dia sape nak marahn Emy.Pastu Tauhid Feqah Emy dapat 91 macam x pecaya.Emy dapat kalahkan Aziera budak no.2 tu. No 1 selalunye Ain Berhaon. oklah Emy dah nak keluar ni masa dah cukup.

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum tuan rumah.

    Oooosempat berblog ye?kan ke masuk suruh buat zoom A.Kalau teacher tahu gerenti sok tak boleh masuk lagi.

    Mestilah ada sebab kenapa Fazlin marah,Emy pun pernah buat macam tu kan?

    Tahniah dapat 91,percayalah Emy memang boleh,cuma selalu moody,kena buangngkan mood jahat dalam tong sampah yang bertutup.

    BalasPadam