Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Ahad, April 25, 2010

DJ..........English on air



Ni masa nak mula,tengah siap-siap.



Nak cerita pengalaman Emy.Hari Jumaat semalam turn Emy jadi DJ Englis on air.....Teacher Emy namanya Nurfaizatul Hamimi. Dia dah siapkan skrip,Emy baca je,tapi kena lancar,mesti betul sebutannya....satu malam emy hafalkan skrip. Mak kata mesti buat dengan baik...jangan bagi malu kat emak.....ok la mak Emy cuba....

Hari tu 23 April birthday teacher,emy tak dapat join sebab Emy kena bertugas. Emy berdebar juga takut tersasul ke atau salah sebut ke, ada juga yang salah sebut...tapi tak apa...kan pengalaman pertama kali.

3 ulasan:

  1. Ooooooooooooooooooo...
    Patutlah Farah Fauzana tak muncul dua tiga hari ni...
    mesti dia nangis sebab ada DJ baru dari Tebuk Jawa....



    Hebat Emy...tahniah!

    BalasPadam
  2. Boleh jadi DJ Minnal FM ni.. :-)

    Ehhhhh.. tu Radio Tamil...

    TraXx FM ke.. Lite FM ke.. Mix FM ke...

    Tahniah... Pak Mil dulu dah masuk U baru berani cakap omputeh...

    BalasPadam
  3. Apalah ciklah ni,emy taklah hebat sangat,banyak tersasul.

    Pak Mil,dulu emy rasa na jadi dj sekarang taknaklah.Pak mula-mula sekali panda komputer tingkatan berapa?

    BalasPadam