Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Khamis, Mac 04, 2010

magnifying glass burns





Hari ni Emy belajar sains dengan Teacher Hasmimi pasal mancis dibakar dengan magnifying glass.Emy ada kumpulan Cikgu Hasmimi yang carikkan .Emy kumpulan 1 terdiri daripada=Hassan,Atif,Nafisa&Emy.Mula-mula kite orang buat waktu pagi lepas tu lambat sebab cahaya matahari pagi tak panas.Teacher kata nanti tengah hari datang makmal sains sebab nak sambung buat.pastu tepat pada pukul 12.40 tengah harikite orang semua pegi mak mal sains bawak beg.Teacher kata sambung buat kat padang.Orang first terbakar dulu Muiz, pastu ramai. kumulan Emy rasanya ke3 atau4 yang terbakar camtulahh.Emy rasa seronok sangat macam nak buat kat rumah.

2 ulasan:

  1. Selamat berprojek bebeh!

    BalasPadam
  2. Nah:0
    berkata.....
    Emy macam mane nak tukar background blog??hari tu kita ada nampak background yang cantik tau dekat Phyzam,tapi tak tau macam mana nak tukar.pleaseeeeeeee!!!!! T.Q :)

    BalasPadam