Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Rabu, Disember 09, 2009

Pergi Telok Rubiah

Khamis Emy nak pergi Telok Rubiah sebab Abah dengan kawan2 abah ada buat family day . Mak bawak Cik Pah sekali sebab rumah dia dekat dengan Telok rubiah , Abah ada nak bawak Ijah tapi dia tak nak, masa Emy berbual dengan dia......"Ijah ,ijah nak ikut kak Emy khamis ni pegi pantai?"."Taknak lah kak Emy"."kenapa,ijah ni orang dah ajak rugi tau tak ikut"."Ala kak emy ni Ijah taknak ikut sebab tak de Emak,apak,farah,untas,embah amat".Tiba2 nangis tulah ijah punya kelemahan ciwek.Esok malam Emy bukak blog tlis laporan ok!.Babai(nasib baik tak sebut Papai).

3 ulasan: