Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Selasa, November 10, 2009

Polis datang kat sekolah Emy.




Hari ni ada polis datang,ceramah mengenai "Mengatasi Masaalah Juvana" ,namanya Sarjan Mohd Noor Izhan bn Mohd Sabri.Dia datang kasi ceramah kat kite orang.Masa ceramah dia ada tanya pada budak laki"Siapa pernah isap rokok". Lepas tu ramai orang bangun termasuklah kawan Emy yang baik(laki)Atif.Mak marah sebab dia murid pemulihan mak.Habis ceramah ada quiz.Dia tanya kat pelajar tahun 4 perempuan "Siapa tahu nama sebenar saya?" Kate sarjan tu.Emy pun angkat tangan.Tapi kawan Emy Awatif jawap tapi salah .Sarjan tu tunjuk jari kat Emy ,Emy pun jawab"Sarjan Mohd Noor Izhan bn Mohd Sabri"Emy betul,lepas tu Sarjan tu kasi Emy hadiah.Hadiahnya tak lah semahal mane tapi tak dijual di kedai.:D


Inilah hadiahnya.Cantik tak?

2 ulasan:

  1. Tanpa Nama11/10/2009

    bestnya aimi dapat hadiah.....kalau ada kejadian yang mencurigakan boleh terus sms rakan cop kan...

    BalasPadam