Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Isnin, November 02, 2009

Camping

Exam telah selesai,entah macam mana keputusan Emy tunggulah beberapa hari lagi.Lepas exam sekolah ade Camping ,Emy sertai camping itu.Dulu2 pun Emy ikut tapi tido dengan mak di bilik guru.Sebab Emy belum masuk tahap 2,sekarang dah masuk tahap 2.Yangpaling best pertandingan memasak.Masa malam Emy ada persembahan,kumpulan Emy mempersembahkan lakonan bertajuk "Anak Durhaka".Emy mamegang watak sebagai ibu yang sakit.Masa belakon Emy cakap tergetar2, sebenarnye Emy takut, orang ingat Emy sedih betul.Memang pu Emy sedih siap nangis lagi.Tapi tak menang pun yang menang kumpulan Kak Ya.Malam tu Emy tidor dalam khemah.Orang lain tak boleh tidur tapi Emy tidur lena sampai pagi.Khemah nye didirikan kat kantin je,nak dirikan tepi sungai Takut jadi macam kat Kuala Dipang kate Teacher, kat kantin pun jailah,asalkan selamat.

4 ulasan:

  1. emy, best x camping?

    BalasPadam
  2. Best sangat inilah masa yang emy nantikan.kakdee pernah camping tak?

    BalasPadam
  3. Orang lain tak boleh tidur,Emy tidor lena.Emy kat mana-mana pun tidur lena,makan sedap. Ha ha ha

    BalasPadam
  4. Eeee...mane ade ,tak semestinye.Hari tu Emy tidor kat Rumah Pak Dik Emy tidur pukul 1:am tau!

    BalasPadam