Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Rabu, Oktober 21, 2009

Yeee!

Emy dah pandai masukkan jam mak yang ajar.Tapi emy kena siapkan homework lepastu lipat baju dan kemas locker,sebenarnye emy dah siap kerja malam tadi tapi emy dah ngantuk abah pulak tak bagi gune komputer so.. emy pun tidor la..
malam ni sebab emy dah siap buat apa yang mak suruh maka mak ajarla....thanks mak esok ajar lagi.

6 ulasan:

  1. baiknya Emy ni.pandai tolong mak.

    BalasPadam
  2. Mestilah Emy kan anak yang baik.Hi..hi...hi...

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama10/23/2009

    hi aimi..cikgu ni...dah pandai masuukan jam yer...boleh la ajar cikgu nanti...

    BalasPadam
  4. He he he... dulu cikgu Nora ajar aimi pasni aimi kene ajar cikgu nora plak....minggu depan dah nak mula pereksa, Aimy kene baca buku betul-betul, lepas tu buku teks yang hilang tu kena la cari sampai dapat..Kalau tak tahun depan cukgu Dewi tak bagi pinjam lagi tau....

    BalasPadam
  5. Emi nak suruh ajar masukkan lagu ya?
    Emi nyanyi sendirilah.....setiap kali buka blog! He..he..

    BalasPadam
  6. Cikgu Nora
    Rasenye boleh kut..

    Ustazah Rosnah
    Tulah emy dah cari langsung tak jumpe

    Cik Lah
    Bukan la Cik Lah Emy nak letak lagu macam kat blog Nuha.

    BalasPadam