Mengenai Blog Saya

Foto saya
blog ini cuma perkongsian hidup saya bermula dari umur saya 10 tahun (2009) sehingga sekarang. tiada perkara-perkara ilmiah di sini melainkan yang ber ilmiah bagi saya

Isnin, Oktober 05, 2009

Hari Raya Idulfitri

Kata mak masa hari raya kanak2 lah seronok ,orang2 besar tumpang sernk budak2,Enmy dapat 2 pasang baju raya.Tak boleh banyak2 sekejap lagi dah tak muat.Masa raya Kak Tiqah,KakTina dan abang Ejat balik rumah.Tapi Emy Tak Puas main dengan dia orang sebab semua nya sebuk beraya
.Lepastu KakTiqah Balik Kelantan,KakTina balik Bangi,Abang Ejat Balik ALAM di Terengganu.Emy sunyi balik,lepas tu sekolah,mak pulqk sebuk merait kertas UPSR,nasib baik Emy dah pandai buat blog.Kuih raya kat rumah emy banyak lagi,jemputlah beraya.Jamuan rumah Emy tunggu mak habis rait kertas.

3 ulasan:

  1. rait kertas tu ape emi?

    BalasPadam
  2. Emy,ni teacher Noralah,rait kertas tu marking paper UPSR lah Emy:)

    BalasPadam
  3. Kak Dee
    marking kertasla

    Cikgu Nora
    Tanks siape nak tau cikgu Nora tu cikgu PRA emy.

    BalasPadam